fredag 24. april 2009

I PRAY TO GOD, "it was worth it"







DAGENS ANTREKK

my chemical romance hettegenser
sebrakjole
lilla tights





Jeg er akkurat kommet hjem fra tentamen. Nå skal dere høre, jeg tror nok dere er spente, siden jeg skreiv så personlig på den forrigje posten. Det har seg nemlig slik at jeg ble ferdig med del en klokka ni, og så gjorde jeg del to til klokka halv ti slash kvart på ti. Også har det seg nemlig slik at vi ikke fikk løse excel oppgavene før klokka var passert ti på halv tolv, derfor satt jeg og mildt sagt døde i over to timer. For å fortelle om tentamen, så syns jeg faktisk omtrent alle oppgavene bortsett fra 6 stk var kjempevanskelige, men jeg har omtrent sikret meg en toer, og hvis jeg får stryk på denne tentamenen også, tør jeg ikke tenke på hvordan ting vil gå dersom jeg kommer opp i matte til eksamen. Da går fremtiden min til helvetet! Det var litt gøy på slutten av ventetiden, da var flere mennesker ferdige og vi satt og chillet sammen og ventet til vi skulle på datarommet, og jeg har dekorert skoene mine, drukket halvannen liter væske, spist en del melkesjokolade og løpt frem og tilbake på do tre ganger. Ikke hat meg. Også er det noe galt med datoshitten på denne bloggen, slik at alt går omtrent 12 timer bakover, mer eller mindre, utrolig irriterende, noen som vet hvordan man fikser det?













Skoene er dedikert til verdens søteste ponni!

















En hel melkesjokolade, halvannen liter drikke. NAM. :)

sådaså, jeg vil bare si at jeg er så utrolig glad for at Regine Stokke har fått enda en sjanse hos legene! *klem* ALLE BØR VÆRE MED Å STØTTE HENNE, enten det er ved hjelp av penger eller støttende ord! :)

3 kommentarer:

  1. haha, også er alle cola'ene og sjokoladepapiret empty.

    SvarSlett
  2. Den genseren er kul :D Den dato tingen kan du forandre på innstillinger. Tror det står på sånn stillehavs-tid så du må forandre til GMT+1 ^^

    SvarSlett
  3. Irene @ HEHEHE cff! Jeg var drithyper og hadde latterkrampe i en halvtime!!

    Ingrid Marie @ DANKEH. Ja, jeg fant det ut etterhvert :) men takk likevelll!!! :DDD

    SvarSlett

Legg igjen ett spor :)